Klachtenregeling verkeersschool Wierks
Verkeersschool Wierks doet er alles aan om de kwaliteit van de opleidingen te bewaken. We snappen wel dat het alsnog kan voorkomen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Laat het ons zeker weten, want wij zijn pas tevreden als jij dat ook bent. Als jij aan de bel trekt, gaan wij ermee aan de slag.
Hoe dien je een klacht in?
Om jouw klacht zo goed mogelijk mogelijk te behandelen vragen wij je om jouw klacht per e-mail te sturen naar info@wierks.nl of per post naar:
Verkeersschool Wierks BV
T.a.v. Lex Wierks
Ploegstraat 44
3319 LG Dordrecht
Wees gerust: je klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld en zal geen invloed hebben op je opleiding. Binnen twee werkdagen krijg je een bevestiging van ontvangst en nemen wij je klacht in behandeling. Ons streven is om deze binnen zeven werkdagen af te handelen. Natuurlijk krijg je hier altijd een schriftelijke bevestiging van.
Objectieve klachtenmanager
Je klacht wordt behandeld door de klachtenmanager. Mocht de klachtenmanager bij het traject betrokken zijn, dan zal de klacht afgehandeld worden door een lid van de directie. Op die manier weet je zeker dat we objectief met jouw klacht aan de slag gaan.
Telefonisch bespreken van je klacht
Vind je het fijner om je klacht telefonisch te bespreken? Ook dat kan. Hiervoor vragen we je contact op te nemen via 078-6211000. Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan mag je altijd contact opnemen met de BOVAG-bemiddelingscommissie via rijscholen@bovag.nl.
Inzage klachtenregeling
Je kunt de klachtenregeling inzien via Wierks.nl/klachtenregeling. Ontvang je deze liever per mail of post? Laat het ons dan weten.