Klachtenregeling
Verkeersschool Wierks doet er alles aan om de kwaliteit van onze opleidingen te waarborgen. Desondanks kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Een tevreden klant is voor ons erg belangrijk. Daarom horen wij graag waar je niet tevreden over bent.
Hoe dien je een klacht in?
Om jouw klacht zo goed mogelijk mogelijk te behandelen vragen wij je om jouw klacht per e-mail te sturen naar info@wierks.nl of per post naar:
Verkeersschool Wierks BV
T.a.v. Lex Wierks
Ploegstraat 44
3319 LG Dordrecht
Jouw klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld en zal geen invloed hebben op de opleiding. Nadat wij jouw klacht hebben ontvangen krijg je binnen 2 werkdagen een bevestiging van ontvangst, waarna jouw klacht direct in behandeling wordt genomen. Verkeersschool Wierks streeft ernaar de klacht binnen 7 werkdagen af te handelen je ontvangt altijd een schriftelijke bevestiging van de afhandeling
De klacht wordt behandeld door de klachtenmanager. Mocht de klachtenmanager bij het traject betrokken zijn zal de klacht afgehandeld worden door een lid van de directie.
Mocht je liever je klacht telefonisch willen bespreken dan kan dit uiteraard ook. Neem contact met ons op via: 078-6211000
Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van de klacht kan je altijd contact opnemen met de BOVAG-bemiddelingscommissie via rijscholen@bovag.nl
De klachtenregeling is inzage beschikbaar op wierks.nl/klachtenregeling of kan op aanvraag per mail of post verstrekt worden.