Communicatieve en sociale vaardigheden voor Chauffeurs

Wat is het doel van de training? Deelnemers leren zich een representatieve houding aan te nemen naar klanten, leidinggevenden en collega’s. Daarnaast leren ze beter communiceren en in bepaalde situaties vanuit een juiste beroepshouding te handelen.

Inhoud

  • Representativiteit en beroepshouding
  • Klantbenadering, commercieel gedrag, informatie en functie
  • Klachtenafhandeling
  • Correcte mondelinge en schriftelijke communicatie
  • Omgaan met stressvolle situaties
Wanneer wil je de cursus volgen?

Informatie

Examen

Na afloop wordt geen examen afgenomen. Deelnemers krijgen een getuigschrift van VTL als bewijs van deelname.

Nascholing

De Training Communicatieve vaardigheden voor chauffeurs telt mee voor de verplichte nascholing voor beroepschauffeurs en vertegenwoordigt een waarde van 7 theorie-uren.

Duur

2 dagdelen

Niet wat je zoekt? Bekijk onze opleidingen
Rijopleidingen

Ontdek onze rijopleidingen!

Beroepsopleidingen

Ontdek onze beroepsopleidingen!

Vaaropleidingen

Ontdek onze vaaropleidingen!