Wat is het doel van de training?

Deelnemers leren zich een representatieve houding aan te nemen naar klanten, leidinggevenden en collega’s. Daarnaast leren ze beter communiceren en in bepaalde situaties vanuit een juiste beroepshouding te handelen.

Inhoud

  • Representativiteit en beroepshouding
  • Klantbenadering, commercieel gedrag, informatie en functie
  • Klachtenafhandeling
  • Correcte mondelinge en schriftelijke communicatie
  • Omgaan met stressvolle situaties

Examen

Na afloop wordt geen examen afgenomen. Deelnemers krijgen een getuigschrift van VTL als bewijs van deelname.

Nascholing

De Training Communicatieve vaardigheden voor chauffeurs telt mee voor de verplichte nascholing voor beroepschauffeurs en vertegenwoordigt een waarde van 7 theorie-uren.

Duur

2 dagdelen

Onze rijopleidingen voldoen aan alle noodzakelijke erkenningen en worden gegeven door kwalitatief hoog opgeleide en WRM gecertificeerde rijinstructeurs.

Klik hier voor de planning

Vraag een prijs op

Wij komen zo snel mogelijk op jouw vrijblijvende prijsaanvraag terug!

Prijs opvragen

Direct inplannen

Plan je nascholingscursussen/opleidingen direct in via ons planningssysteem!

INPLANNEN