Alle chauffeurs krijgen er een keer mee te maken: spanningsvolle situaties en/of verbale agressie van klanten. Agressie is een heftige emotie en het is de kunst om dit gedrag op een professionele wijze onder controle te houden. Door vroegtijdig en alert te reageren kan de chauffeur met zelfvertrouwen intimiderende situaties hanteren of voorkomen.

Doel

De deelnemer leert de diverse vormen van agressie te herkennen en alert te reageren op momenten dat er intimiderende situaties ontstaan.

Inhoud

  • Klantgerichtheid: rol van de chauffeur
  • Frustratiegedrag
  • Feedback geven/ontvangen
  • Praktijksituaties bespreken
  • Uitleg agressiemodel t/m vechten-vluchten
  • Belang stresshantering en introductie zelfcontrole
  • Zelfcontrole vaardigheden aanreiken
  • Verschil frustratie agressie en instrumentele agressie
  • Praktijksituaties uitspelen

Nascholing

De opleiding omgaan met agressie telt mee voor de verplichte nascholing en vertegenwoordigd een waarde van 7 theorie-uren

Prijs

In overleg

Onze rijopleidingen voldoen aan alle noodzakelijke erkenningen en worden gegeven door kwalitatief hoog opgeleide en WRM gecertificeerde rijinstructeurs.

Klik hier voor de planning

Vraag een prijs op

Wij komen zo snel mogelijk op jouw vrijblijvende prijsaanvraag terug!

Prijs opvragen

Direct inplannen

Plan je nascholingscursussen/opleidingen direct in via ons planningssysteem!

INPLANNEN